Evil
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuczów
|
Wysłany: Wto 14:06, 29 Sie 2006 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
Ogólne Zasady:
1. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo zmieniać i usuwać wiadomości, których treść jest niezgodna z prawem i regulaminem. W przeciwnymwypadku nie mają prawa naruszać treści wiadomości
2. Każdy użytkownik odpowiada za treści napisanych przez siebie wiadomości
3. Na forum obowiązuje netykieta i kultura osobista
4. Administrator, a po nim Moderator, ma zawsze najważniejszy głos w dyskusjach dotyczących Forum
Zabrania się:
1. Używania wyrazów wulgarnych oraz obrażających innych użytkowników Forum
2. Umieszczania na forum treści naruszających uczucia religijne, normy społeczne, etyczne, obyczajowe oraz wzywające do nienawiści
3. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru jak również podawania fałszywego lub nieaktywnego adresu e-mail
4. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u
5. Nick nie może zawierać adresu innej strony
6. Podszywania się pod innych użytkowników Forum
7. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen
8. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa
Pisanie Tematów:
1. Przede wszystkim: NADAJ ODPOWIEDNI TEMAT
2. Tematy typu 'PROBLEM!!!!' czy POMOCY!!! będą zamykane od razu !!
3. Przykład dobrego tematu: Podświetlanie komórki – jak zmienić?
Pisanie Postów:
1. Nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz wcale
2. Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy twój problem nie był już
poruszany
3. Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać problem. Jako temat
nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak np.: "Pomocy" - Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez osoby
zainteresowane
4. Przestrzegaj zasady: Jeden temat - jeden problem/pytanie. Nie umieszczaj trzech pytań w
jednym temacie. Ułatwi to kolejnym użytkownikom na łatwe wyszukiwanie
5. W treści postu bądź precyzyjny i podawaj dokładne informacje dotyczące problemu. Pisz
tak żeby każdy Cię zrozumiał wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź
6. Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, kliknij
przycisk "Zmień". Jeśli nie uzyskałeś odpowiedzi nie dopisuj postów typu: „Ludzie! Czemu nie piszecie??” „Proszę. Pomóżcie”
7. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe
8. Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień"
9. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki ( nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj rozmiaru "duży" i "ogromny", nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami.
10. Nie pisz slangiem, który ostatnio jest popularny w internecie np.: też //ort., już //ort. Itd.
11. Kolorów mogą używac jedynie administratorzy oraz moderatorzy forum
12. Na forum piszemy "Normalnym" rozmiarem czcionki
13. Upominać innych użytkowników mogą jedynie administratorzy oraz moderatorzy
Ważne:
Wszelkie osoby nie przestrzegające regulaminu zostaną najpierw ostrzeżone, później banowane, a nawet usuwane z forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|